آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان 6
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ماده 3 (طرح پیشنهاد آموزشی)

1. هر م آموزشی ، با مشارکت همه اجزای خود ، آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  برنامه پیشنهاد آموزش را آماده می کند. این طرح سند اساسی اساسی هویت فرهنگی و برنامه ریزی م مدارس است و بیانگر برنامه درسی ، فوق برنامه ، آموزشی و سازمانی است که هر مدرسه در محدوده خودمختاری خود اتخاذ می کند.

2. برنامه ارائه آموزش مطابق با اهداف کلی و آموزشی انواع و دوره های مختلف تحصیلی تعیین شده در سطح ملی مطابق برررخوب ، دیشب تصمیم گرفتم که از همه رنگهای قهوه ای +خسته شده ام ، و طرح جدید و وردپرس زنده را ویرایش کردم و وردپرس کردم

خوب اکثر زنده هستند. هنوز چند نکته برای جبران وجود دارد ... تبلیغات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان کوچکتر یکی از اولین مواردی که ممکن است به آن توجه کنید این است که تبلیغات در + تقریباً ناپدید شده است. من را حذف کردم ، آگهی های بنر را در یک مکان جدا کردم (از اول دسامبر ، در جدید یک چرخش وجود خواهد داشت) ، بنرهای مربوطه را هل دادم و تبلیغات پیوند متنی مخلوط را به پاورقی رساندم. چرا می پرسی؟

خوب ، جدا از اینکه بسیار تمیزت iranian cyber  است ، طی یکی دو ماه آینده ، ما سایت را برای دریافت بخش اشتراک منتقل می کنیم. هزینه اشتراک ها 8 دلار در ماه است و فایل های آزمایشی در پایان هر آموزش فقط در اختیار مشترکین قرار می گیرد. علاوه بر این ، من در حال جمع آوری برخی از آموزش های ویدئویی برای مشترکین نیز هستم (اگرچه هنوز مشخص نیست).

دلیل این امر تا حد زیادی این است که پهنای باند به یک موضوع تبدیل شده است. ما از سرویس S3 آمازون استفاده می کنیم زیرا سایت بسیار زیاد می شود و اکثر وب هاست های ارزان قیمت (و برخی گران قیمت) به دلیل ارائه چندین تصویر و زیپ به طور همزمان سقوط می کنند. اما حتی با وجود قیمت ارزان S3 ، پهنای باند برای بارگیری فایل ها به تنهایی بیش از 400 دلار در ماه است. وقتی فایلهای 20 مگابایتی را در پایان آموزش ارائه می دهید که روزانه 15000 بازدیدکننده دارد: من فکر می کنم این راه حل طولانی مدت آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان خوبی برای سایت ایجاد می کند و به ما این امکان را می دهد که هزینه آموزش های بیشتر در سایت را بپردازیم. و فراموش نکنید که آموزشها همیشه رایگان خواهند بود!خوانایی!

همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید ، من پس از دریافت انتقادات آموزش طراحی سایت برای کودکان و نوجوانان  زیادی در مورد رنگ قهوه ای روی قهوه ای ، هنگامی که آموزش طراحی وب را نوشتم ، طراحی نسخه جدیدی از را شروع کردم. این بهانه خوبی برای شروع طراحی مجدد بود و سایت جدید بسیار تمیزتر و خواناتر است. من فکر می کنم بهتر به نظر می رسد ، اگرچه من آماده می شوم که مردم با نظرات مخالف باشند.

 و پیوندهای کاربر (به زو علاوه بر این ، را به سایت اضافه کرده ام تا وقتی نظر می دهید ، بتوانید یک عکس کوچک در کنار شما ظاهر شود. گرفتن بسیار آسان است ، فقط برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید و یک عکس را با آدرس ایمیل شما پیوند می دهد. بنابراین وقتی در اینجا (یا در سایت های دیگر که از استفاده می کنند) نظر می دهید ، تصویر شما ظاهر می شود!

همچنین اکنون یک گروه وجود دارد که می توانید به آن بپیوندید و عکسهایی را که با استفاده از آموزشهای ایجاد کرده اید یا با الهام از آنها ایجاد کرده اید به اشتراک بگذارید.

و فردا فید خط کاربر را تکمیل می کنم تا همه بتوانند پیوندهایی را به صفحات آموزشی ، سایت های الهام بخش و غیره ارسال کنند که در نوار کناری نمایش داده می شود. البته پیوندها از نظر کیفیت تعدیل می شوند ، اما این روش دیگری برای تعامل افراد با سایت خواهد بود.

ما می توانیم برخی انجمن ها را نیز تهیه کنیم ، هرچند احتمالاً بسیاری از انجمن های دیگر در اطراف وجود دارد. آیا کسی فکر می کند انجمن های ایده خوبی خواهد بود؟ اگر تقاضا وجود داشته باشد ، برخی را نصب می کنم!

افزایش پرداخت برای نویسندگان آموزشی سرانجام ، ما حقوق آموزش نویسندگان را از 75 دلار به 125 دلار در هر آموزش افزایش می دهیم. قوانین تسلیم و پذیرش یکسان است ، اما امیدوارم این کار جبران بیشتری برای همه ستاره های فتوشاپ در آنجا ایجاد کند ، زیرا 





:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: